poniedziałek, 6 maja 2013

Dziękuję Wam za bardzo miłe komentarze :)

Postawiłam sobie wyzwanie na maj, aby raz na zawsze przejąć kontrolę nad głodem emocjonalnym. Po kilku dniach widzę już rezultaty :) Zawsze wierzyłam w to że odchudzanie zaczyna się w głowie i że jeżeli zmienisz coś w sobie w środku to po jakimś czasie zmieni się to także na zewnątrz.

To pisanie tyle, teraz czas na garść motywacji:
1. Filmik z poradami jak się pozbyć oponki, boczków i innych fałdek- u mnie to ostatnio temat na czasie :)



2. Moja ulubiona obrazkowa motywacja :) Tym razem z nowej kolekcji Tally Weijl.


 




 


   

6 komentarzy:

  1. motywująco :) a za swoje boczki i brzuch to ja się właśnie zabieram..

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja widzę takie inspiracje to czuję się jak tłuścioch ;P ale fajne są i serio motywują <3

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki i gratuluje postepow! bede sledzila

    OdpowiedzUsuń
  4. 3maj się:) a co do boczków to niedługo znikną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdego dnia pokonuję siebie :)
    Mały człowieczek we mnie mówi, nie chce mi się, nie dam rady, nie zależy mi, odpuszczam, po co to robić- a ja robię mu na złość :)
    Poza tym miło tu u Ciebie, tylko jak dodać Twój blog do ulubionych??

    OdpowiedzUsuń