czwartek, 2 maja 2013

Hej :)
Przeglądając Wasze blogi bardzo zainspirowały mnie kalendarze w których uzupełniacie jak ćwiczyłyście i co jadłyście danego dnia. Świetna sprawa, bo w zestawieniu miesięcznym widać czy dany miesiąc sprzyjał odchudzaniu czy też nie. Postanowiłam założyć taki właśnie kalendarz i zaczynam go uzupełniać już dziś :) Już nie mogę się doczekać kiedy te wszystkie puste rubryczki wypełnią się ćwiczeniami :D

Wstawiam kilka letnich inspiracji z kolekcji kostiumów kąpielowych h&m :)
W trzech pierwszych strojach chyba się zakochałam! A Wam które podobają się najbardziej? :)







3 komentarze:

  1. A mnie najbardziej spodobał sie trzeci stroj :) czekam juz na ten Twij kalendarz!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie stroje na modelkach leżą idealnie:) także zazdroszczę im tego i tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie 2 jest extra:)

    OdpowiedzUsuń